Звертайся до чату в Sense чи телефонуй за номером 0 800 50 20 50 та дізнайся, чи доступна тобі програма реструктуризації
Ця програма для тебе:
Питання та відповіді
Як дізнатись, чи доступна мені програма реструктуризації?
Ти отримаєш PUSH-повідомлення в Sense про можливе оформлення реструктуризації за твоєю заборгованістю та пропозицію оформити її просто в додатку.
Якщо ж ти не отримав такої пропозиції, можеш зателефонувати до кол-центру за номером 0 800 50 20 50 та уточнити у менеджера, чи доступна тобі програма.
Або ж звернутися до чату в додатку Sense SuperApp.
Кому доступна програма «Стоп прострочка»?
Всім клієнтам, які не мають змогу виконувати зобов'язання за кредитним договором у повному обсязі.
Доступно для кредитів готівкою, споживчих кредитів та кредитної картки (окрім картки Caméléon, «Все просто»).
Кому недоступна програма «Стоп прострочка»?
Банк ухвалює рішення в індивідуальному порядку про можливість проведення реструктуризації.
У разі позитивного рішення клієнту надходить сповіщення про необхідність звернення до відділення банку або про можливість оформлення пропозиції в додатку Sense SuperApp.
Заборгованість за якими продуктами я можу реструктуризувати?
Продукти, які надані в межах продукту «Кредитна картка», за винятком карток Caméléon та «Все просто»; в межах продукту «Кредит готівкою»: «Персональний кредит», «Моментальні гроші»; в межах продукту "Споживчий кредит".
Заборгованість за якими продуктами неможливо реструктуризувати?
Відсутня програма реструктуризації заборгованості за кредитними картками Caméléon і «Все просто».